Płatności


Wybierz pytanie, aby wyświetlić odpowiedź:
 

  • Czy jeżeli wykupię dostęp poprzez przelew na 30 dni, to czy mogę wykupić później dostęp w innej formie?

     

    Tak, możesz zmienić zawsze opcję rozliczania na subskrypcję lub inną dostępną opcję płatności jednorazowych. Jeśli posiadasz dostęp do wersji płatnej zobaczysz w górnym menu opcję "Przedłuż dostęp". Po kliknięciu będziesz mógł wykonać nowe zamówienie.

     

  • Do kiedy konto będzie aktywne jeśli zapłacę dzisiaj? Jaki jest okres wypowiedzenia?

    Aktywacja dokonywana jest automatycznie w chwili poprawnego zaksięgowania transakcji. Jest to zazwyczaj kwestia kliku sekund.

    Płatności jednorazowe: konto jest ważne od aktywacji przez okres równy ilości wykupionych dni. W przypadku nieopłacenia kolejnego okresu konto zostaje wyłączone.

    Płatności subskrypcją: konto jest ważne od aktywacji cały czas, a płatność pobierana raz w miesiącu. Możesz z rezygnować w dowolnej chwili i anulować subskrypcję. Jeśli anulujesz subskrypcję np. po 7 dniach od aktywacji, Twoje konto wyłączy się miesiąc od dnia aktywacji, a kolejna opłata nie będzie pobrana.

     

     

  • Dostęp do platformy można wykupywać z miesiąca na miesiąc, czy od razu trzeba się określić na jaki okres?

     

    Można w każdej chwili do Vagaru dołączyć i w każdej chwili zrezygnować. Możesz kupić dostęp tylko na miesiąc za pomocą opcji przelewu, a możesz uruchomić subsrypcję - czyli automatyczne pobieranie stałej opłaty co miesiąc z Twojej karty debetowej lub kredytowej. 

    Wszystkie modele płatności znajdziesz po zalogowaniu się na bezpłatną wersję Vagaru. Zjedź na dół strony po zalogowaniu, zobaczysz tam infromację o wszystkich opcjach płatności.

     

  • Jak działają płatności jednorazowe, czy są automatycznie pobierane?

     

    Płatności jednorazowe nie są automatycznie pobierane. W przypadku płatności za pomocą metody płatności jednorazowych wykupujesz dostęp na określoną ilość dni, a przed upływem ważności konta wysyłamy do Ciebie linki, dzięki którym przedłużysz ważność konta składając nowe zamówienie.

    Możesz złożyć nowe zamówienie płatności jednorazowych w dowolnej chwili, gdyż okresy ważności konta się sumują, nie musisz czekać do ostatniego dnia ważności konta :)

    Możesz również łączyć i zmieniać wartość dni zamówienia z użyciem płatności jednorazowych np. raz zamawiając dostęp na 30 dni, a następnie na 90 dni.
     

  • Czy mogę otrzymać fakturę?


    Oczywiście że tak, podczas składania zamówienia zaznacz pole “chcę otrzymywać fakturę” i wpisz dane niezbędne do wystawienia faktury.

    Jeśli skorzystasz z subskrypcji miesięcznej fakturę otrzymasz od razu po zakupie, a następnie będzie automatycznie wystawiana i wysyłana na Twojego maila co miesiąc :)
    Jeśli skorzystasz z płatności jednorazowej fakturę otrzymasz tuż po złożeniu każdego zamówienienia.

     

  • Czy mogę zapłacić za Vagaru jeśli nie mam konta internetowego?


    Tak, oczywiście. Kiedy klikniesz w opcję przelewu, rozwinie Ci się strona z wyborem banku. Możesz wybrać tam zwykły przekaz pocztowy. System wygeneruje druczek, dzięki któremu można opłacić zamówienie na poczcie lub w dowolnej placówce bankowej. Pamiętaj jedynie, aby w realizowanym przelewie wpisać dokładnie takie dane jak na wygenerowanym druczku.

  • Jak działa subskrypcja czyli automatyczna płatność cykliczna?


    Co miesiąc z Twojej karty płatniczej będzie automatycznie pobierana stała opłata, aż do chwili anulowania subskrypcji.

    Dane karty podajesz podczas wykonywania subskrypcji. Jeśli Twoja karta traci ważność i chcesz wznowić subskrypcję na nową kartę skontaktuj się z nami.

     

  • Anulowanie płatności cyklicznych


    Aby anulować płatność cykliczną:

    1. Dla płatności cyklicznych zrealizowanych wyłącznie za pomocą PayPal:

     

    - Zaloguj się na serwis PayPal.com i przejdź do strony Ustawienia płatności.

    - Kliknij Zarządzaj wstępnie zatwierdzonymi płatnościami w obszarze Wstępnie zatwierdzone płatności.

    - Wybierz płatność, którą chcesz anulować, a następnie kliknij Anuluj.
     

    2. Dla płatności cyklicznych zrealizowanych wyłącznie za pomocą PayU.
     

    - Upewnij się, że na pewno korzystasz z PayU, a nie PayPal (sprawdź maile potwierdzające pobranie płatności, jeśli wysyła je PayPal, korzystaj z instukcji w punkcie nr 1)

    - Po zalogowaniu do Vagaru.pl przejdź do zakładki "Konto" dostępnej w górnym menu

    - Pod danymi Twojego konta zobaczysz sekcję "ANULOWANIE PŁATNOŚCI CYKLICZNYCH", a w niej link przenoszący do strony anulowania płatności cyklicznych

    - Po poprawnym potwierdzeniu zostanie wyświetlony komunikat systemowy potwierdzający anulowanie subskrypcji.

     

VMDesignScript logo