Kwestie techniczne


Wybierz pytanie, aby wyświetlić odpowiedź:
 

  • Czy na konwersacjach z Nativem mnie widać i słychać? Czy mogę tylko słuchać?

    Na konwersacjach widać wyłącznie Native Speakera. Nigdy nie będzie widać obrazu z Twojej kamerki, żaden z uczestników nie zobaczy obrazu z Twojej kamerki.

    Na konwersacjach również Twój mikrofon jest w trybie wyciszenia, więc nie słychać Cię. Dopiero kiedy podniesiesz wirtualną rękę do góry, prowadzący Cię wskaże i wyłączy Twój tryb wyciszenia, dzięki czemu wszyscy usłyszą to co powiesz. Możesz więc uczestniczyć w webianriach jedynie słuchając, bez konieczności zabierania głosu.

  • Jak korzystać z Memrise?

    W 60 minutowym planie nauki na każdym poziomie znajdziesz link prowadzący do aplikacji Memrise. Wystarczy kliknąć w link, a lekcja zostanie przypisana do Twojego konta na Memrise.

    Aby zwroty dodały się poprawnie do Twojego konta Memrise musisz zalogować się wcześniej do Memrise w innej zakładce przeglądarki internetowej. Konto na Memrise założysz szybko i bezpłatnie. Dzięki temu logując się do swojego konta Memrise z dowolnego urządzenia np. smartfonu (dostępna jest aplikacja mobilna Memrise w sklepie AppStore lub Google Play) będzieć mieć dostęp do wszystkich swoich lekcji. 

     

  • Jak dodawać komentarze i dodać swoje zdjęcie do profilu na Disqus?


    Aby dodawać komentarze na Vagaru, należy być poprawnie zalogowanym do swojego konta na DISQUS (usługa bezpłatna). Kliknij w ikonkę “Login", jak na obrazku poniżej i zaloguj się przez wybraną opcję. Do DISQUS można zarejestrować się szybko z użyciem swojego konta na:

    - DISQUS (za pomocą swojego adresu mailowego)
    - Facebook
    - Google
    - Twitter
     


    Po zalogowaniu do DISQUS w prawym górnym rogu znajdziesz przycisk, który rozsuwa opcje po zalogowaniu - warto dodać w swoim profilu zdjęcie, komunikacja z innymi będzie jeszcze przyjemniejsza :)
     

     



    Pamiętaj, że jeśli w Twoim komentarzu dodasz LINK, komentarz musi zostać zaakceptowany przez moderatora, dlatego może minąć więcej czasu zanim się on pojawi.

     

  • Zapomniałem hasła do konta na Vagaru, co zrobić?

    Przede wszystkim upewnij się, że podczas logowania wpisujesz login (czyli Twój e-mail) dokładnie tak, jak podczas zakładania konta (ważna jest wielkość liter, najbezpieczniej zawsze wpisywać małymi literami).

    1. Wejdź na stronę logowania: http://vagaru.pl/logowanie.html

    2. Kliknij w “nie pamiętasz hasła?”

    3. Wpisz swój adres e-mail (uwaga na wielkość liter)

    4. Nowe hasło jest wysyłane na podanego maila automatycznie w chwili kliknięcia “Wyślij hasło na e-mail”.

    5. Po zalogowaniu na VAGARU z użyciem nowego hasła, możesz zmienić je w zakładce "mój profil”

    6. Jeśli nie otrzymałeś e-maila z hasłem najprawdopodobniej e-mail trafił do folderu SPAM, dlatego dokładnie przeglądnij dokładnie swoją skrzynkę pocztową i dodaj nas do zaufanych nadawców.

    Jeśli nadal nie znajdujesz nowego hasła na swojej skrzynce pocztowej wypełnij formularz: http://vagaru.pl/kontakt.html - rozwiążemy Twój problem indywidualnie.

     

  • Podczas webinarium jest osoba o takim samym imieniu, co zrobić, aby Native mógł nas odróżnić?


    Ponieważ imiona uczestników na webinarium mogą się powtarzać, prosimy o to, aby każdy uczestnik webinarium stworzył dla siebie unikalne imię, ksywkę lub dodał słowo do imienia lub swoją szczęśliwą liczbę. Podczas rejestracji do webinarium w polu imię wpisz np. "Marta_7", "Focused_Marta", "Marta_the_great" lub cokolwiek, na co masz ochotę i jest Ci bliskie - dzięki temu Native odróżni Cię od innych osób i będzie mógł wyznaczyć Cię do wypowiedzi, kiedy się zgłosisz.

    Szczególnie jeśli imiona są trudne do wymówienia przez Nativa (Katarzyna, Agnieszka itd.) polecamy zastąpić je angielskim odpowiednikiem, całkowicie innym imieniem lub dodać jeszcze unikalne słowo angielskie np. Kate_Fox, Agnes_Geek itp. kreatywność mile widziana :)

  • Jak zainstalować program do webinariów ZOOM?

     

    Aby zainstalować ZOOM na komputer, smartfon czy tablet przejdź na tę stornę, wybierz Twój system operacyjny i kliknij "Zoom Client for Meetings". Pobieranie rozpocznie się automatycznie. Po pobraniu pliku kliknij w niego, aby uruchomić instalację.
     

    Warto wytestować po instalacji czy wszystko działa poprawnie. Aby wykonać test skorzystaj z tej storny http://zoom.us/test
     


     

VMDesignScript logo